Zöld Erő

2010. július 16. 09:00 - vegaedzes

Bélák

A lenti képen látható Kis Béla (16) és Nagy Béla (24) csütörtökön este ismerkedtek meg egymással és azonnal kialakult közöttük egy bajtársi kapocs a közös ellenfél hatására. Az éjszakát még pihenéssel töltötték, de a mai reggelen már elkezdtek felkészülni a komoly megmérettetésre...

Kis Béla (16) feladata:

  • bemelegítés elsősegítése
  • új gyakorlatok bevezetése
  • pontatlanul kivitelezett gyakorlatok korrigálása, finomítása
  • nagy ismétlésszámú sorozatok kivitelezése

Nagy Béla (24) feladata:

  • Kis Béla (16) leváltása a bemelegítés után
  • helyesen kivitelezett gyakorlatok továbbfejlesztése, stabilizálása
  • erőszint nagymértékű növelése
  • kis ismétlésszámú sorozatok kivitelezése

Bellek

Címkék: edzés
13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr332155022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smartraining 2010.07.16. 15:44:43

:O
Menj máááár! :D Én is, én is! :D

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.07.16. 16:24:55

Bocs, de megint a moderálásra nyomtam a mailben...

Ezt írtad: "Mikor jött a nagy elhatározás? Ért benned vagy hirtelen jött idea? :)"

Tegnap gondolkodtam a kettlebelles fejlődésemen, és spontán jött a dolog, hogy bekészítsek és nyúzzak egy 24-est is otthon. Itt van a tactical shop a közelben, szóval nem volt gond beszerezni... :)

smartraining 2010.07.16. 19:06:14

Na szép és még egy CoC is.. :D Pont ezt a két mókaságot akarom én is beszerválni, bár előtte még megoldom a padló problémát. :)
A CoC-ot majd legyél szíves elhozni csoportosra, kipróbálnám, hogy mit tud ez a 1,5-es :)

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.07.16. 19:47:15

@smartraining: Jaja, betámadott egy CoC is. :)

Mindenképpen viszem, alap felszerelés a túlélőkészletemben, amit mindig magammal hordok. ;)

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.07.16. 20:17:24

csak hogy kellően libuskás hozzászólásom legyen: "lájkolom"
Mindig praktikus, ha van a háznál egy 24-es :)
Amúgy mázlitok van nektek pasiknak, mert a dd-s 8-as annyira béna formájú, hogy az hihetetlen. Például kétkezes swingelni nemigen tudnék vele, mert nem fér el a kezem (szögletesre van kiképezve) - bár lehet, hogy így akarják ösztönözni a gyengéket, hogy áttérjenek nagyobb súlyra ;)
Mert mondjuk anyaga ennek a legjobb (mármint a dd-snek) az eddig fogdosottak közül :)

smartraining 2010.07.16. 20:28:49

@nolyemi: Hát, akkor nincs más hátra, előre, csinálj 1kezes lendítéseket.. :P :DD
Amúgy igazad van, én is furán néztem rájuk. Sőt, láttam már nagyobb bellből is ilyen hülye, szögletes fogantyúval felszereltet. Nekem egyből a clean jutott eszembe, az sem lehet vele egy leányálom.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.07.16. 20:32:08

@nolyemi: Örülök a lájknak, mindig jól jön. Most éppen nyúzom kicsit, bár árnyékboksszal és fegyencezéssel egybekötve 32 fokban elég kegyetlen. Na meg grippereztem is ma már... :)

Hát igen, a DD ebből a szempontból kellemetlen. Tessék rágni a kedves RKC-d fülét, ő biztosan segít fentebb lépni súlyban. :)

Nekem is messze ennek tetszik a legjobban az anyaga.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.07.16. 21:16:02

@smartraining: nem tudom, clean hogy mehet azzal... Én szülinapomra kaptam ilyen újfajta bellt, de általában nem azzal edzek, hanem az elite-essel. márminthogy mostanában pont nem, de amikor mégis, akkor azzal ;)

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.07.16. 21:19:00

@vegaedzes: mazochista vagy ebben a hőségben :P

Hát, a súllyal való feljebb lépés nem a pasimon múlik, szerinte 8-ast nem is kellene a kezembe venni, mert az megalázó mindkettőnk számára ;) Csak a doki azt mondta, hogy nem kellene 3-4 kilónál többet a kezembe venni, úgyhogy gondoltam, megállok a nyolc kilósnál ;) Bár shame on me, shame on me, az is ezer éve volt utoljára, mert nyaffadt vagyok és nyűgöshisztis és időhiányos :S

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.07.16. 21:36:29

@nolyemi: Hát azért a mazohizmus kicsit odébb van. ;) Arról van szó, hogy ha csinálok valamit, akkor teljes mértékben odateszem magam.

Nem hangzik túl jól. Arra figyelhetnél, hogy ne ragozd túl a saját magad lehordását, mert nagyon nem tesz jót, főleg hosszú távon... :/

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.07.17. 10:44:45

ja, a lehordás az nekem jót tesz, mert előbb utóbb sérteni kezdi a büszkeségemet, hogy gáz vagyok és bepipulok magamon és újra rendes gyerek leszek :) :) :) Tudod, a nőket sosem lehet megérteni ;)
Zöld Erő
süti beállítások módosítása