Zöld Erő

2013. január 17. 20:40 - vegaedzes

WOD + kaja - 01.17

WOD

  • 10 deadlift @32
  • 20 kétkezes swing @32
  • 5 guggolás @36
  • 3*6-6 @CoC 3 (párhuzamos)

Halo-swing blokk pihenés nélkül

  • 5-5 halo @32
  • 10-10 egykezes swing @32
  • 5-5 halo @32
  • 10-10 egykezes swing @32
  • 5-5 halo @36
  • 10-10 egykezes swing @36

3 kör, 25mp munka, 15mp pihenő

  • L-ülés
  • Plank
  • L-húzódzkodás
  • Varjú
  • Lábemelés függeszkedésből
  • Kézenállás
  • Nyak előre-hátra, jobbra-balra

Kaja

  • 12:30 - gránátalma
  • 13:30 - kígyóuborka, natúr tofu, alma
  • 16:30 - paradicsom, paprika, kecskesajt, alma
  • 20:00 - barna rizs, hummusz, savanyú káposzta, alma
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr685024206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fegyencke 2013.01.18. 07:29:02

Szia!

Először is gratulálok a kemény edzésekhez!

Látom, használsz marokerősítőket. Én is szoktam, de egyelőre csak a CoC 1,5 az én méretem. :-(

Az edzésnaplódból látom, hogy 6-6 CoC3. Ez komoly? 6-6 koccig nyomást tudsz mindkét marokkal egy brutális nehéz gripperrel?

Csak azért kérdezem, mert a teremben (ahol edzek) vannak komoly súlyokkal dolgozó erőemelő és erős ember versenyeken indulók is (átlagban 120-140kg-os emberkék, pl. a @48-as MP-ből 10 környékén nyomogatnak, 300kg körüli felhúzás, természetesen gurtni nélkül, 150kg-os kőgolyó pakolás, 2x100kg-os farmer, stb.).

Közülük talán ha kettő tudja összenyomni a CoC3-at az erősebbik kezükkel (van a terem tulajának egy CoC3-a), de azt is csak 2-3 ismétlés erejéig.

Szinte hihetetlen marokerővel rendelkezel, ha ballal-jobbal 6-6 koccig nyomott ismétlést tudsz. Ez brutális erő, miközben az többi nyomásod, húzásod átlagos. (Mármint nem hozzám képest, hanem a CoC-ban elért eredményedhez és a srácok edzéseihez képest)

Hogyan tudtad ezt így felhozni? Van valami különleges módszered? Szoktál esetleg mást is végezni marokerőre? Szeretnék én is előrébb lépni ebben, legalább a CoC2-t megcélozni.

Remélem, nem tartottalak fel a kérdéseimmel!

Üdvözlettel: Tóth Zoltán, Szeged

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2013.01.18. 08:27:07

@fegyencke: Üdv Zoli!

Úgy látszik, hogy kevés az információ, ami ki van írva a gripper használatával kapcsolatban. Nagyon keményen küzdök vele és csak párhuzamos állásig nyomom össze egyelőre, ebből csináltam 3*6-6-ot legutóbb is. Egyébként a teljes összenyomással az emberek jó részének problémái akadnának szimpla anatómiai alkalmatlanság miatt, ezért szokás párhuzamos álláson túl nyomni és megtartani. Legalábbis én így csinálom.

Elnézést a félreérthetőségért, korrigálom a bejegyzéseket, hogy elkerüljük a jövőben a hasonlókat. :)

Nincsen specifikusan marokerő fejlesztésre fókuszáló programom. Egyrészt nagyon sokat számít a sok kettlebell edzés (vastag a fülű bell), másrészt a sok húzódzkodás és az edzések utáni farmer járás (amit ritkán írok ki, talán még nem is tettem). Meg ugye a CoC 1.5 megvan már egy ideje és azt rongyosra nyúztam...

fegyencke 2013.01.18. 08:45:18

Szia!

Köszönöm a gyors választ, bocsánat, ha félreértettem az írásaidat.

Mint írtam, én is sokat nyomkodom a CoC1,5-et, sajnos a bal markom sokkal gyengébb, de jobbal azért megy a 8-10 belőle. Ballal csak 2-3.

Nemrég találtam ezt a bejegyzést:
www.parittya.blogspot.hu/p/gripper-hg-es-coc.html

A blogíró elég komolyan edz a golyókkal, sok hasznos infó van benne, remélem a Te edzéseidet is segíti!

Engem nagyon motivált. Magam is szoktam golyókkal dolgozni, de csak nyomásokra, cipelésekre használom, a lendítés, szakítást nem is próbáltam. De a közeljövőben indul kezdőcsoport itt Szegeden, oda szeretnék beiratkozni.

További jó edzést kívánok:
Zoli

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2013.01.18. 09:10:35

@fegyencke: Így láttatlanban azt mondanám, hogy jobban rá kellene feküdnöd az unilaterális gyakorlatok előtérbe hozására, hogy felzárkózhasson a gyengébb oldalad az erősebbhez. Minél inkább megvan az egyensúly, annál könnyebben tudsz fejlődni erőben mindkét oldalon.

A kettlebell edzés erre tökéletes választás, mivel a csoportos edzések ennek megfelelően vannak felépítve. Pavel tökéletes rendszert alkotott. :)
Zöld Erő
süti beállítások módosítása