Zöld Erő

2010. május 08. 12:42 - vegaedzes

Készlet kiegészítés

Ma délelőtt meglátogattam a Tactical Shopot a Rózsa utcában, hogy kiegészítsem az otthoni edző készletemet néhány dologgal. Nem volt olcsó, viszont ha azt nézzük, hogy mennyibe kerül a konditerem, akkor pár hónap alatt simán megtérül. Tehát beszereztem egy 16kg-os kettlebellt, egy SMR hengert és egy Convict Conditioning című könyvet. A kettlebellt az RKC edzéseken tanult gyakorlatok tökéletesítésére és új gyakorlatok megtanulására fogom használni. Az SMR henger az izmokban lévő feszültség és letapadások kimaszírozására tökéletes. A Convict Conditioning pedig a fegyencek saját testes gyakorlatait gyűjti össze és adja át elég magas szinten. Részletesebben írok majd ezekről a későbbiekben. Szóval itt a három dolog, ami nagyon fontos szerepet fog játszani a további heti edzésprogramjaimban:

KB SMR CC

Címkék: edzés
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr541983618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smartraining 2010.05.08. 16:13:15

Óóóó, az csak nem egy eredeti dragondoor bell? ;) :D Nem volt rövid henger? :)
Ez a CC engem is érdekelne.. :)

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.05.08. 18:45:49

@smartraining: De, ez egy sárkányajtós bell :) Rövid hengert már nem gyártanak, legalábbis ezt az infót kaptam. A CC-re most eléggé rá fogok feküdni, viszont ha kellően belerázódok, akkor tudom nélkülözni egy időre. Egyébként tervezem, hogy írom majd róla kicsit részletesebben.

smartraining 2010.05.08. 22:34:00

@vegaedzes: (Y) :)
Nos, akkor lehet, hogy azért nem erőltették nekem sem a választás jogát.. :))
Rendben, várjuk a bejegyzést, csak érintőlegesen hallottam róla, kíváncsi vagyok a részletekre. :)
Zöld Erő
süti beállítások módosítása