Zöld Erő

2010. június 30. 22:48 - vegaedzes

Június 28 - Július 4.

Június 28. - Hétfő

A csoportos kettlebellt nem Tamás vezette, mivel elment nyaralni Görögországba. Fodor Nobert személyében megismerhettünk egy újabb RKC-t, aki Tamást helyettesítette. Kicsit másképpen, de eredmény szempontjából ugyanolyan durván kinyúvasztott minket. Megismerkedtünk a taktikai nyolcassal, és a snatch-et is elkezdtük kóstolgatni,  viszont a többi mind ismert, kellemes gyakorlat volt, mint például a kétkezes swing, egykezes swing, váltott kezes swing. Sokat létráztunk, a végén pedig 30/40-eztünk három gyakorlatot váltva körbe-körbe (kétkezes swing, váltott kezes swing, taktikai nyolcas). Összesen 10 kört csináltunk, hát mit ne mondjak... au? :D

Június 30. - Szerda

A keddi napot kihagytam, hogy rápihenjek a mai kettlebellre. Jól tettem... volna, ha nem rohantam volna egész nap és nem csúsztam volna el az étkezésemmel. Így nem voltam teljesen topon sajnos, de egészen jól bírtam. A snatchet kiveséztük rendesen és csináltunk is belőle sokat. Aztán történt valami, ami még nem volt... a legutolsó jobb kezes snatch előrelendítésénél a lazuló szorítás és a tenyérizzadtság hatására kirepült a kezemből a 20-as kettlebell... hirtelen lelassult az idő és csendben figyeltem, ahogy az előttem lévő felé repül a súlyos vasgolyó... láttam, hogy mellé fog esni, ezért egy szót sem szóltam, nehogy ijedtében balra lépjen, hiszen pont oda fog esni a golyó. A nagy csattanásra mindenki felkapta a fejét, én viszont akkor már átszellemültem nyugodt állapotba és fellélegeztem. A továbbiakban vagy viszek magammal egy kis törölközőt a tenyerem állandó tisztítására, vagy az első sorban fogok állni, hogy maximum a bordásfalat bontsam le... :)

Július 2. - Péntek

A csütörtök este edzés helyett mozizással telt, úgyhogy csak sok séta és 6*2*100 marokerősítés volt a napi edzésprogramom. :)  Este barbárkodtam egy kicsit:

  • 3*16 szűk húzódzkodás tarkóhoz
  • 4*12 térdfelhúzás hónaljig
  • 3*2*13 másfélkezes húzódzkodás széles fogással
  • 3*13 vízszintes tolódzkodás

Július 3. - Szombat

Munkával telt a nap, este viszont volt időm edzeni bőven. Terveztem, hogy a bellt is előveszem a fegyencezés után, de kiegészítettem egy-két gyakorlattal és nagyon elhúzodótt a dolog, így a mai bellezést passzoltam.

  • 20 perc botos bemelegítés
  • 5*150 ugrókötelezés (felváltva a következővel)
  • 5*50 botos evezés
  • 3*50 incline push-ups
  • 3*40 shoulderstand squats
  • 4*25 horizontal pull-ups
  • 3*50 flat knee raises
  • 3*30 straight bridges
  • 2*50 secs crow stands
  • 10 perc SMR / nyújtás

Július 4. - Vasárnap

Szintén munkával kezdtem, de a délután már pihenéssel telt és beiktattam egy kis átmozgató edzést is:

  • 20 perc botos bemelegítés
  • 5*150 ugrókötelezés (felváltva a következővel)
  • 5*50 botos evezés
  • 15 perc SMR / nyújtás
Címkék: edzésnapló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr812121963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Zöld Erő
süti beállítások módosítása