Zöld Erő

2010. június 20. 23:34 - vegaedzes

Június 14-20.

Kicsit átszervezem az edzésnaplómat, mert heti bontásban átláthatóbb és kevesebb helyet foglal, na meg a többi bejegyzést könnyebb megtalálni. Így sajnos a hozzászólások egy része elveszett... :/

Június 14. - Hétfő

A reggelt jógával kezdtem, viszont a reggeli SMR hengerezés időhiány miatt elmaradt.

Alig vártam az esti csoportos kettlebell edzést, de sajnos nem tudtam menni, ezért maradt az itthoni edzés. Nekiálltam az első szintű fegyenc edzésnek, de bánatomban a második szintnek is nekiugrottam... Valahogy így nézett ki az edzésem:

  • 3*50 wall push-ups
  • 3*30 incline push-ups
  • 3*40 shoulderstand squats
  • 3*40 jackknife squats
  • 3*50 vertical pull-ups
  • 3*20 horizontal pull-ups
  • 3*40 knee tucks
  • 3*30 flat knee raises
  • 3*40 short bridges
  • 3*30 straight bridges
  • 1 min wall headstands
  • 30 secs crow stands

A továbbiakban maradok az angol megnevezéseknél és kiegészítőt sem írok hozzá, ha picit másképpen végzem a gyakorlatot. Így egyszerűbb és érthetőbb mindenkinek, ugye? :)

Június 16. - Szerda

Csoportos kettlebell edzés volt a ma esti program Tamás vezényletével. Különösen jól éreztem magam a nagyobb súllyal, a kisebbhez tényleg csak akkor nyúltam, amikor nem voltam biztos abban, hogy megfelelően tudom egyensúlyozni a nagyot. Így a turkish get-up-ot és a windmill-t még a kisebb súllyal csináltam, de érzem, hogy pár héten belül beérik a dolog. A végén a szokásos SMR hengerezés és egy kis nyújtás megkoronázta az edzést, szóval király volt. :)

Június 18. - Péntek

Egy rövid barbár edzés volt a programom:

  • 3*20 kétkezes húzódzkodás középtávú fogással
  • 1*6 törzselemés vállból vízszintes tartásig
  • 6*7 térdfelhúzás könyékig
  • 2*10 másfélkezes húzódzkodás széles fogással
  • 1*20 vállszéles tolódzkodás
  • 3*10 vízszintes tolódzkodás (pihenés függőlegesben egy-egy gyakorlat között)

Június 19. - Szombat

Szombat délelőtt elkaptam a kettlebellem és körülbelül egy órát gyűrtem. Leginkább kétkezes swingeket és egykezes swingeket csináltam, de azért sokszor átváltattom az egykezeseket a snatchet előkészítő gyakorlatra, amit Tamás hétfőn csináltatott velünk. Pontosan nem számoltam össze, hogy miből mennyit csináltam, úgyhogy nem fogom leírni. Persze utána egy kellemes SMR hengerezés volt terítéken.

Június 20. - Vasárnap

A ma este a fegyenc edzésé volt, amit azért dokumentáltam is. Második szint, ami belefért:

  • 3*50 incline push-ups
  • 3*40 jackknife squats
  • 4*20 horizontal pull-ups
  • 3*40 flat knee raises
  • 3*30 straight bridges
  • 2*30 secs crow stands

Ez a hét totális izomlázzal zárult. Holnap csoportos kettlebellezés, alig várom... ;)

Címkék: edzésnapló
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr302096883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.06.21. 19:55:59

megéri a könyv az árát (ha jól nézem, már egy hónapja biztos birtoklod a könyvet)? Szemérmetlenül drágának találom a könyvet :S

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.06.21. 21:22:14

@nolyemi: Első ránézésre én is drágának véltem, viszont úgy voltam vele, hogy mindenemet odaadom egy igazán jó saját testtel végzett hosszútávú, változatos edzésprogramért. Ebben ezt megtaláltam, most már egyáltalán nem érzem drágának. :)
Egyébként ha nagyon nem vagy biztos a dologban, akkor tudok róla részletesebben is írni, viszont nem szívesen rakok ki róla semmilyen olyan infót a blogra, amivel kiadnám a tartalmát a nagyközönségnek.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.06.22. 10:11:23

Van igazság a szavaidban :)
Hát, ha van kedved és időd egy szuper review-t írni, ami elszánttá tesz és megjutalmazom magam a könyvvel, akkor azt örömmel fogadom :)

Amúgy most azt olvastam LP blogján, hogy szeptemberben megjelenik magyarul is. Az hátha olcsóbb lesz. Viszont az meg tök sokára lesz még plusz eredetiben azért csak-csak jobb lehet :)

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.06.22. 11:05:15

@nolyemi: Rendben van, akkor írok róla egy review-t, amint az időm engedi. Nem az a célom egyébként, hogy nagyon reklámozzam, viszont nekem maximálisan bejött, ezért nagyon szívesen ajálnom. Mondjuk kitartás kell hozzá... :)

Az még 3 hónap, addig sokat erősödhetsz. ;) Ha érdekel, akkor az első szintet le tudom neked írni tippekkel. Aztán meglátod, hogy mennyire jön be a dolog.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.06.22. 11:50:36

@nolyemi: A Meztelen harcossal is úgy volt, hogy 8000Ft volt angolul, magyarul meg már csak 4000, úgyhogy van remény :-)

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2010.06.22. 18:34:24

vegaedzes: oké, várom a review-t :)
Igazad van, három hónap hosszú idő, akár még vissza is rázódhatok oda, ahol régen voltam :D Tippeket pedig szívesen fogadok (persze nem akarlak kihasználni) :)

FredYoong: Ez bíztató!
Amúgy úgy jönnék ki a legjobban anyagilag, ha körbeudvarolnám a fiút meg megmagyaráznám neki, hogy ez a könyv tökéletes lenne a számára. Aztán ő jól megvenné, hogy fejlődjön, én meg belekukucskálnék, mint ahogy szoktam néha suttyomban a Naked Warriorba és a Viking Warriorba ;)
Najó, nem teszek ilyet, mert jókislány vagyok ;)
Zöld Erő
süti beállítások módosítása