Zöld Erő

2010. május 29. 14:04 - vegaedzes

Hasizom edzés

Mostanában a P90X Ab Ripper X elnevezésű edzésprogramot szoktam hasazáshoz beiktatni, ha konkrétan csak hasra akarok fókuszálni. Nagyon kellemesen átmozgatja és erősíti az izmokat, csak ajánlani tudom. Azt azért érdemes tudni, hogy nem csak a hasizom edzésétől lesz szép feszes, kockás hasatok. Nagyon fontos az egész testes gyakorlatok beiktatása, amik komolyabban megmozgatják a derék tájéki izmokat, és emellett sok kardió edzést érdemes még csinálni, ha tényleg komolyan gondoljátok. Ilyen például a futás, biciklizés vagy az ugrókötelezés, de nagyjából bármit lehet megfelelően emelt pulzusszámon csinálni, ha tudjátok, hogy hogyan kell. Én egy időben nagyon sokat ugróköteleztem és meg is volt a hatása, ezért tervezem, hogy újra neki fogok állni. Nem kell hozzá messzire menni, nincs szükség nagy helyre, és mindegy, hogy milyen évszak van. Ha nem nagyon megy elsőre, akkor csak azt tudom mondani, hogy megfelelő kitartással viszonylag rövid idő alatt meg lehet tanulni.

Az alábbi edzésprogramot én simán ki szoktam tenni PC-ről tévére és úgy követem az instrukciókat. Nekem megvan DVD-n, viszont a youtube-on sajnos csak két részletben találtam meg:

Címkék: edzés
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr952040239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Zöld Erő
süti beállítások módosítása