Zöld Erő

2010. május 13. 12:58 - vegaedzes

Vegafood

Hosszú kihagyás után, pár napja ismét a vegafoodtól rendelem az ebédemet, mivel leginkább időhiány miatt nem tudok eleget foglalkozni az ételek összeállításával. Persze mondhatnám azt is, hogy a megnövekedett edzésszám mellett a napi lustálkodásból nem engedek az ételkészítés javára... Eddig minden étellel nagyon meg voltam elégedve, bár volt amihez 1-2 otthonról hozott kiegészítővel hozzájárultam. Vegán, magyaros, fitness, lúgosító, indiai ételeket lehet tőlük rendelni ebédre, és szendvicseik is vannak, amik egy délutáni étkezésre pont megfelelnek. Szóval tartalomban jó, és szerintem árban is megfelelő a tőlük rendelt étel. Próbáljátok ki, szerintem érdemes. Itt találjátok meg az étlapot.

Címkék: étkezés
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr221999898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smartraining 2010.05.17. 20:55:24

Most adtam fel a megrendelést, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz :)

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.05.17. 22:42:24

@smartraining: Jó választás, remélem neked is bejön majd annyira, mint nekem. :)
Zöld Erő
süti beállítások módosítása