Zöld Erő

2010. november 10. 07:45 - vegaedzes

40 napos kiegészítő edzés

A kitűzött 40 napos időintervallum alatt 24 napon edzettem a csoportos edzéseken kívül, eleinte gyakori volt a napi 2 edzés, a vége felé már a napi 1 volt a jellemző. Nem a Dan John féle 40 napos edzést követtem, hiszen akkor semmi mást nem csináltam volna a 40 nap alatt és a gyakorlataim száma 5 maradt volna, ezért maradok a kiegészítő edzés megnevezésnél. Nézzük, hogy mit is csináltam egy-egy alkalommal:

  • 30 swings @24
  • 2*5 double cleans @2*24
  • 2*5 goblet squats @24
  • 2*5-5 see-saw presses @2*24
  • 2*5 vertical pulls
  • 10-10 snatches @16
  • 2*5 push-ups on bells
  • 2*5 repeats with ab wheel
  • 2*5 repeats with grippers

Ezek előtt persze nagyon fontos volt a megfelelő bemelegítés, ami 10-15 percet vett igénybe, az izmok bemelegítéséről, az izületek kenéséről és az izmok / inak nyújtásáról szólt. Fontos még az edzés közbeni két gyakorlat között eltelt idő is, ami 40-50 másodperc volt. Az edzés végét SMR hengerezés és nyújtás zárta.

Elért eredmények:

  • erő növekedése az egész testet figyelembe véve
  • testzsír csökkenése, izomtömeg növekedése
  • technika, kivitelezés fejlődése
  • stabilitás fejlődése
  • mobilitás fejlődése

Az eredményekből pontos adatokat sajnos nem tudok mondani, mivel nem jegyeztem fel sem induláskor, sem lezáráskor. Ezt legközelebb remélhetőleg meg fogom tenni, hogy látványosabb legyen a fejlődés bemutatása.

Szóval tervezek egy újabb 40 napos kiegészítő edzést az alábbi gyakorlatokkal:

  • 20 double swings @2*24
  • 2*5 double cleans & squats @2*24
  • 2*5 renegade rows @2*24
  • 2*5 see-saw presses @2*24
  • 5-5 snatches @24
  • 5-5 TGU's @24
  • 2*10 push-ups on bells
  • 2*10 repeats with ab wheel
  • 2*10 repeats with grippers

Emellett újra be fogom vonni a húzódzkodást a programomba, amennyire tudom.

Címkék: edzés
9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr62437646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smartraining 2010.11.10. 23:39:20

Óóó, megújult dizájn? :) Azért ez nem kevés, Te sem tudod visszafogni magad.. :)
Annyit "javasolnék", hogy biceps curl helyett én egy renegade row-t dobnék be.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.11.11. 08:05:29

@smartraining: Kicsit alakítottam az oldalon. Az a lényeg, hogy egyszerűbb, átlátható és informatív legyen.

A renegade row mindenképpen jó ötlet, gondolokodom a dolgon. Köszi! :)

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.11.11. 08:13:10

Most látom, hogy a TGU kimaradt... megint 9 gyakorlat lesz belőle. :) Gyorsan át is írom. :)

smartraining 2010.11.11. 10:28:35

@vegaedzes: :DD
Amúgy ezt minden nap csinálod majd, mármint a csoportoson kívül? Kravos napokon is?

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.11.11. 10:38:02

@smartraining: Nem, eleinte csináltam úgy is, viszont a vége felé már csak azokon a napokon, amikor nem volt csoportos edzés. Nem igazán fér össze sem a csoportos bellezéssel, sem a mostanában duplázott krav edzésekkel. :) Így marad a péntek, a szombat és a vasárnap. Valószínű, hogy a 40 napon is változtatok, hiszen nem Dan John 40 napos edzésprogramjáról van szó. 1,5-2 hónapig fogok csinálni egy-egy ilyen kiegészítő programot, aztán pihenek 1-2 hetet, majd újratervezem a gyakorlatösszeállítást annak függvényében, hogy milyen irányba szeretném tovább fejleszteni magamat.

smartraining 2010.11.12. 12:10:47

@vegaedzes: Na azért, már kezdtem "megijedni".. :DD

Feki83 2010.11.29. 10:01:53

Sziasztok! ennek az Ab Wheel-nek van valami magyar megnevezése és hol lehet kapni? Képről tudom mi az, hogy néz ki, és egyszer valakinél láttam is.

vegaedzes · http://vegaedzes.blog.hu/ 2010.11.29. 10:06:29

@Feki83: Üdv!

Haskerék néven megtalálható például itt: www.tacticalshop.hu/index.php?page=product&pid=457

Nekem ilyenek vannak és jobban szeretem, mint a szimplát, mivel oldalra is használhatók.

Feki83 2010.11.29. 11:54:51

@vegaedzes: Nagyon köszi! pont én is ilyet akartam ami oldalra is használható, csak elfelejtettem leírni.
Zöld Erő
süti beállítások módosítása