Zöld Erő

2010. szeptember 26. 18:45 - vegaedzes

Szeptember 20-26.

Szeptember 20. - Hétfő

Másfél hét komolyabb edzés nélküli időszak után végre ejutottam a Kettlebell edzésre. Eleinte tartottam a dologtól, hiszen még nem 100%-os a lábam. Aztán amennyire tartottam tőle az elején, annyira jól éreztem magam edzés közben, nagyon komoly rehabilitációs hatása volt a golyóbis bűvölésének. Leginkább a swingekre koncentráltunk.

Szeptember 22. - Szerda

A keddi Krav Maga sajnos kimaradt, viszont szerdán ismét csoportos Kettlebell edzésen voltam. Nagyon sok egy- és kétkezes swinget csináltunk és előkerültek a dupla belles gyakorlatok, amiket nagyon szeretek csinálni. Clean, press, double press, seesaw press volt a menü.

Szeptember 23. - Csütörtök

Krav Maga sok-sok kés elleni védekezéssel. Az eddig tanultakat gyakoroltuk, de haladtunk is tovább az anyaggal. A végén egy kellően pörgős stresszes blokk koronázta az edzést. Kellemesen elfáradtam. :)

Szeptember 24-26. - Péntek - Vasárnap

Belekezdtem egy Dan John féle 40 napos edzésprogramba, ami olyan gyakorlatokat tartalmaz, amiket a terveim szerint minden nap csinálni fogok attól függetlenül, hogy részt veszek-e csoportos edzésen vagy sem. Részleteket, tapasztalatokat és eredményeket a 40 nap letelte után fogok írni.

 

Címkék: edzésnapló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr852317503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Zöld Erő
süti beállítások módosítása