Zöld Erő

2010. május 29. 14:11 - vegaedzes

Május 24-30.

Május 28. - Péntek

Úgy érzem itt az ideje, hogy elkezdjem az edzésnaplómat. Az ezzel kapcsolatos bejegyzések címe mindig a hónapot és a napot fogja tartalmazni. Előfordulhat olyan bejegyzés is, ami több napra utal, ha nem fogok abban az időintervallumban nethez férni. Szóval a mai napom:

A reggelt Ashtanga jógával kezdtem, aztán elővettem a porosodó SMR hengeremet és jól átmaszíroztam az izmaimat. Ez a kettő körülbelül egy órát vette igénybe összesen.

Dél körül el tudtam szabadulni egy órára a munkából, amit egy közeli konditeremben töltöttem el. A következő gyakorlatokat végeztem:

  • 10 perc bemelegítés
  • 20-18-16 szűk húzódzkodás
  • 3*2*10 másfélkezes húzódzkodás
  • 3*10 húzódzkodás bicepszre koncentrálva
  • 20 tolódzkodás
  • 3*10 vízszintes tolódzkodás lendítéssel

Május 29. - Szombat

A tegnapra beírt első szintű fegyenc edzést lenyomtam, ami a következő gyakorlatokból állt:

  • 3*50 ferde fekvőtámasz
  • 3*30 fordított guggolás
  • 3*50 ferde húzódzkodás ujjhegyekre koncentrálva
  • 3*30 lábkitolás
  • 3*35 ferde híd
  • 1 perc fejen-/kézenállás

A hétvége további része munkával és pihennéssel fog telni elvileg, de holnap reggel lehet, hogy jógázom egyet, előkapom az SMR hengert és talán egy kis hasizom edzést is bevállalok... ;)

Címkék: edzésnapló
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegaedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr542040261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Zöld Erő
süti beállítások módosítása